środa, 14 czerwca 2017

Tort z polewą mirror glaze.



Niedawno obchodziliśmy Dzień Ojca. Z tej okazji, w imieniu dzieci zrobiłam mężowi tort w kształcie serca.
Po raz pierwszy do wykończenia tortu użyłam polewy lustrzanej mirror glaze.

Fajny przepis na polewę mirror glaze znalazłam  na stronie: mojewypieki.com 

Przygotowanie polewy nie jest wcale takie trudne. Wystarczy trzymać się określonych zasad, czyli tort musi być dobrze schłodzony ( co najmniej dwie godziny w zamrażarce), polewa powinna być schłodzona do temp.ok. 35 st.C. 
Dobór barwników to już sprawa indywidualna, ja użyłam firmy Wilton Icing Colors.



Polewa ma idealnie gładką powierzchnię. Dodatkowym atutem jest to, że można pomieszać ze sobą różne kolory, przez co torty stają się bardzo piękne i niebanalne.



Na moje serduszko przygotowałam polewę w dwóch kolorach. Najpierw na całe serce wylałam czerwoną polewę, następnie dodałam czarną, ale tylko na prawą połowę serca.
Tę także stronę oprószyłam złotym pyłkiem do dekoracji tortów i udekorowałam świeżymi malinami i poziomką.





Moja rodzinka zachwyciła się tym tortem nie tylko wizualnie. Serduszko smakowało wyśmienicie.


Pozdrawiam, Izabela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz