wtorek, 28 lipca 2015

Świecznik z brzozy,krok po kroku.

Witam,
Dzisiaj przyszedł czas na pokazanie Wam świecznika z pieńka brzozowego.Wykonanie go zajmuje dosłownie kilka minut. Wystarczy mieć tylko wkrętarkę,frez do drewna i  oczywiście  pieniek brzozowy. 

 Przystępujemy do dzieła 
Potrzebujemy:
pieniek brzozowy
frez do drewna o średnicy 40,0 mm
świeczki tealight
wiertarkę ,bądź wkrętarkę(ja użyłam wkrętarki)




Pierwszy otwór  wycięłam frezem dokładnie na środku pieńka Dwa kolejne otwory wycięłam      dokładnie w 7 centymetrowych odstępach  od środkowego.
Wszystko  dokładnie  oczyściłam i gotowe.










Do dekoracji użyłam jutowego sznurka,którym obwinęłam pieniek po obu stronach.


Taki świecznik jest bardzo fajną dekoracją stołu ,zarówno w domu jak i na tarasie .
Już nawet  mam  pomysł jak wykorzystać takie pieńki na   jesień i Boże Narodzenie.Oj będzie się działo.

                                                                           Pozdrawiam,Izabela
Biore udzial w linkowym party u Diany.


1 komentarz:

  1. Bardzo ładnie to wyszło. Spoko pomysł na doświetlenie ciemnych nocy przy ognisku lub grillu. Jednak trochę bym się bała, że nagle wszystko się zapali. Jeśli ktoś by potrzebował bardziej specjalistycznego sprzętu to btc-maszyny.pl ma wszystko co potrzebne

    OdpowiedzUsuń