poniedziałek, 25 listopada 2019

Świąteczne drewniane podkładki

Już niedługo święta, więc czas zabrać się za tworzenie wianków adwentowych oraz dekorowanie domu.
Jeśli chodzi o wianki, to do tej pory udało mi się zrobić aż cztery. Postaram się je pokazać w kolejnym wpisie.
Tym razem jednak chcę pokazać Wam trzy podkładki pod kubki z motywem świątecznym. Co roku robię ich kilka i rozdaję przyjaciółkom przed świętami.










W głowie mam jeszcze mnóstwo pomysłów, które chcę zrealizować  przed świętami. Mam nadzieje ze mi się uda.


Pozdrawiam, Izabela

8 komentarzy:

  1. Te podkładeczki podobają mi się niezmiennie od kilku lat. Rozumiem, że sama je wypalasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam inspiracji na dekoracje wielkanocne, bardzo fajne pomysły biorę się do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ! Bardzo, bardzo dawno nie odwiedzałam Twojego bloga. Jestem dziś, bo wracam do wspomnień. Twoje podkładki świąteczne mnie urzekły ! Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego !!!

    OdpowiedzUsuń