wtorek, 28 lipca 2015

Świecznik z brzozy,krok po kroku.

Witam,
Dzisiaj przyszedł czas na pokazanie Wam świecznika z pieńka brzozowego.Wykonanie go zajmuje dosłownie kilka minut. Wystarczy mieć tylko wkrętarkę,frez do drewna i  oczywiście  pieniek brzozowy. 

 Przystępujemy do dzieła 
Potrzebujemy:
pieniek brzozowy
frez do drewna o średnicy 40,0 mm
świeczki tealight
wiertarkę ,bądź wkrętarkę(ja użyłam wkrętarki)




Pierwszy otwór  wycięłam frezem dokładnie na środku pieńka Dwa kolejne otwory wycięłam      dokładnie w 7 centymetrowych odstępach  od środkowego.
Wszystko  dokładnie  oczyściłam i gotowe.










Do dekoracji użyłam jutowego sznurka,którym obwinęłam pieniek po obu stronach.


Taki świecznik jest bardzo fajną dekoracją stołu ,zarówno w domu jak i na tarasie .
Już nawet  mam  pomysł jak wykorzystać takie pieńki na   jesień i Boże Narodzenie.Oj będzie się działo.

                                                                           Pozdrawiam,Izabela
Biore udzial w linkowym party u Diany.