sobota, 16 maja 2015

Magnesy na lodówkę

Witam,

Jak wykorzystać drewniane krążki które zalegają w szafie?W bardzo prosty sposób  ...należy z nich stworzyć dekoracyjne magnesy na lodówkę.
Jak postanowiłam ,tak zrobiłam .

Do zrobienia potrzebowałam.
Drewniane krążki
magnesy 13x4,5mm
klej na gorąco,



wydruk z drukarki laserowej(odbicie lustrzane)
olejek lawendowy,
pędzelek ,kieliszek,taśma malarska
drewniany przedmiot do przecierania wydruku(ja użyłam kostkę introligatorska)



Na początku wydrukowałam sobie napisy które miały się znaleźć na drewienkach.
Drewienka przetarłam delikatnie papierem ściernym w celu wyrównania powierzchni.Wycięłam poszczególne napisy,
przykleiłam taśmą malarską do drewienka żeby wydruk się nie przesuwał.
Olejek przelałam do kieliszka i pędzelkiem rozsmarowałam delikatnie po wydruku.
Następnie kostką introligatorską wcierałam wydruk,w miedzy czasie sprawdzałam czy wydruk jest równomiernie wtarty odklejając delikatnie z jednej strony taśmę .Jak transfer był już dobrze przetarty to odkleiłam taśmę i pozostawiłam drewienka aby reszta olejku odparowała.
Na końcu zostało tylko przyklejenie magnesów i gotowe.


Jeśli jednak dalej nie wiecie jak powstaje taki transfer to zapraszam Was do oglądnięcia jak zrobiłam transfer na materiale.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz