niedziela, 1 marca 2015

To nie kurka to kogucik

Witam 

Dzisiaj przybywam z nową dekoracją na Wielkanoc. 
Mam tyle pomysłów że nie wiem czy do świąt mi starczy czasu żeby je wszystkie zrealizować.
Dzisiaj zabrałam się za kilka rzeczy na raz. Na pierwszy ogień poszły pisanki,które ozdobiłam metodą Decoupage.W tym czasie jak jaja schły to zabrałam się za pomalowanie na czarno wazonu(pokaże go w najbliższym czasie).Oczywiście jak by mi było mało to zabrałam się za transfer na drewnianych przedmiotach.
Kogucik ,który jest dzisiejszym tematem mojego postu ,wycięłam wyrzynarką i oszlifowałam papierem ściernym .Na surowe drewno zrobiłam transfer na olejek lawendowy.Tak samo zrobiłam z drewnianą kostką.Następnie kogucika przykleiłam do kostki klejem  na gorąco.Dodatkowo dokleiłam mech i jajeczka.





    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz