sobota, 2 listopada 2013

Transfer na tkaninie ,krok po kroku.

Witam
 Dzisiaj przedstawiam Wam kursik, na transfer na poduszce.



Potrzebujemy:
poszewkę
wydruk z drukarki laserowej
(jeśli jest to napis to wydruk musi być w odbiciu lustrzanym)
olejek lawendowy
pędzelek
taśma malarska
twardy przedmiot do przecierania wydruku 


 Przykładamy wydruk do poszewki i przyklejamy boki taśmą żeby się nie przesuwały


Olejek lawendowy przelać do miseczki i pędzelkiem rozsmarowywać po wydruku.

 Po nałożeniu olejku bierzemy twardy przedmiot (ja mam drewniana łyżkę)
i pocieramy dość intensywnie po wydruku.Ja to robię około 3-5 minut.

Zdjąć ostrożnie taśmę z wydrukiem.

Przeprasować żelazkiem przez ściereczkę i gotowe.













2 komentarze:

  1. Pomysł ciekawy i na pewno warty wykorzystania. Niestety ja operuję trochę większymi ilościami mateialów z nadrukiem, dlatego korzystam z oferty usługi nadruku w tej firmie https://ctnbee.com/pl/druk-na-tkaninach. Na prawdę są oni świetnie i w razie czego moge wam tę firme polecić

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że takie projekty mogą być fajne gdyż powstaje z tego materiał promocyjny naszej firmy. Nawet jak czytałem w http://www.eldezet.pl/materialy-promocyjne-dla-twojej-firmy-na-jakie-formy-warto-postawic/ to jest pewna gama materiałów promocyjnych, które po prostu warto jest mieć.

    OdpowiedzUsuń