piątek, 1 kwietnia 2016

Wiosenna dekoracja na drzwi wejściowe.

Witam,
Minęły już Święta Wielkanocne,przyszła zatem pora na zmianę dekoracji w domu i ogrodzie.Wszystkie ozdoby świąteczne pochowałam do kartonów ,zrobiło się trochę więcej miejsca na nowe.Kupiłam piękny, niebieski materiał na poduchy do salonu,ale mimo urlopu nie znalazłam czasu żeby usiąść przy maszynie, udało mi się jedynie zrobić nowy wianek-ramkę na drzwi wejściowe .



 Tak się prezentuje na drzwiach wejściowych 




Przed domem robi się coraz bardziej wiosennie.





Moi wianek -ramkę zgłaszam w wyzwaniu "Pani Wiosna"


Do następnego,pozdrawiam.
Izabela




1 komentarz:

  1. Ja jestem teraz na etapie wyboru drzwi wewnętrznych do domu i bardzo podobają mi się szklane, dekoracyjne drzwi z https://lssystems.pl/ :) Myślę o ich zakupie.

    OdpowiedzUsuń