poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Podkładki drewniane.


Dzień dobry,

Aromatyczna kawa sposobem na idealny początek dnia ? Czemu nie.
Najlepiej jak jest podana na fajnej drewnianej podkładce.
Lubie takie gadżety. Kilka, a może i nawet kilkanaście takich stworzyłam,ale ciągle mi mało, dlatego wygrzebałam z szafki kilka brzozowych krążków i zrobiłam trzy nowe podkładki.






Siedząc sobie z kawką w dłoni, mogę obserwować co dzieje się na tarasie przed domem .
To sikorka, która kradnie resztki mojej dekoracji i wije sobie gniazdko w budce,którą zrobiłam kilka lat temu.
                                                           Budka dla ptaszków 
                     
Zapraszam Was serdecznie na moj instagramowy profil,tam znajdziecie więcej zdjęc z nowymi podkładkami. Do następnego.               Pozdrawiam, Izabela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz