piątek, 1 stycznia 2016

Podsumowanie roku 2015

Witam,
Z okazji Nowego Roku 2016 życzę Wam spełnienia wszystkich marzeń ,tych dużych ,jak i tych malutkich, zdrowia ,miłości z sukcesów.

Przyszedł czas podsumowań.
Rok 2015  był to czas rozwijania mojego bloga.Bardzo się ciesze ze tak chętnie tu zaglądacie i komentujecie.
W ciągu roku opublikowałam 78 postów.Wybrałam dla Was dziesięć ,które cieszyły się największą popularnością.

Na  10 miejscu znalazł się post :
Lampa z butelki 

9 miejsce 
Transfer na plastrze brzozy  ,który znalazł się w e-magazynie Wielkanoc na polskich blogach.

8 miejsce :
Pudełko z różami 


7 miejsce :
Poduszki z dmuchawcami 


6 miejsce:
Metamorfoza taboretu 


5 miejsce :
Świecznik z brzozy diy


4 miejsce:
Kalendarz diy

3 miejsce :
Drewniane podkładki pod kubki 

2 miejsce:
Urodzinowe candy

Numer 1 to:
Tort Kraina lodu 

Od czerwca 2015 możecie mnie śledzić także na instagramie 
@magicznedodatki 

Moje #2015bestnine 

Pożegnałam tym postem rok 2015 ,witaj 2016......teraz czas zacząć zapisywać nowe kartki w kalendarzu.

Pozdrawiam ,Izabela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz