niedziela, 20 grudnia 2015

Szopka betlejemska.

Witam,
Dzisiaj czwarta niedziela adwentu,jeszcze tylko kilka  dni i mamy święta.Przyszedł wiec czas na przygotowanie szopki betlejemskiej.
W zeszłym roku zrobiłam szopkę z piernika. Tym razem jednak postawiłam na drewno.

Do zrobienia szopki potrzebowałam tylko sklejkę ,drewniany domek ,wyrzynarkę,papier ścierny i klej na gorąco . Poświęciłam dwa wieczory na wycięcie i oszlifowanie figurek.Jestem bardzo zadowolona z efektu.Dodatkowo po bokach domku umieściłam świeczki.





W tym roku pojawił się także nowy anioł,którego zrobiłam z brzozy i sklejki.


Ostatnią rzeczą jaka przygotowałam jest wianek,który zdobi lustro. 



 Zyczę wam udanej czwartej niedzieli adwentowej.
                                                                                                                                Pozdrawiam ,Izabela.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz