niedziela, 13 grudnia 2015

Coraz bliżej święta.

Witam,
Dzisiaj mamy trzecią niedzielę adwentu,do świąt nie pozostało już za  dużo czasu.
Ja w tym tygodniu zabrałam się za pieczenie ciasteczek i upiększanie domu.Nawet choinkę już kupiliśmy.Stoi już przystrojona  w salonie.
Dużym wyzwaniem było dla mnie upieczenie ciasteczek ,ze względu na bardzo ograniczoną ilość czasu,ale dałam rade . Dodatkowo upiekłam chatki do dekoracji i domki na kubeczki.


Jedną chatkę z ciasta wykorzystałam do dekoracji.



Czy Wy tez macie świra na punkcie ozdób świątecznych?Ja za każdym razem jak jestem na zakupach to zawsze znajdę kilka drobiazgów które muszę kupić.
 Ten hiacynt aż się prosił żeby go kupić ,tak samo jak obrazek kubek i skrzat .

 


Zapraszam Was na mój instagramowy profil ,na którym pokazuje co się u mnie dzieje.



 Zyczę Wam miłej niedzieli.Pozdrawiam,Izabela.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz