niedziela, 20 września 2015

Jesienne inspiracje.

Witam,
Tak jak wspomniałam w poprzednim poście dzisiejszy wpis poświecę mojej dekoracji jesiennej.Nie jest tajemnicą że jesień to dla mnie najpiękniejsza pora roku i nie przeszkadza mi nawet jak jest brzydko i ponuro.

W tym roku dokupiłam troszkę nowych rzeczy jak np. drewniane litery,chociaż mogłam sobie sama takie zrobić ,to kontuzja prawej dłoni niestety mi to uniemożliwiła.
Jedną z nowości są słoiczki z mchem , grzybkami, żołędziami ,dynią i drewienkami.


Dostałam od sąsiadów pędy chmielu ,które wykorzystałam do dekoracji na tarasie.
Dokupiłam także dwa jabłka.

W zeszłym roku uszyłam dwie dynie ,które tak jak i w poprzednim roku zdobią stół w pokoju gościnnym.



Z dekoracji zeszłorocznej  wykorzystałam także drewniany klocek z transferem.

W koszyczku znalazły się plastry brzozowe,które niedługo wykorzystam do transferów.
Z jednego plastra zrobiłam  podkładkę pod świecznik.

Dokupiłam nowy świecznik ,w którym można umieścić dekoracje na każdą porę roku.



Kilka nowości które stworzyłam.
Dwa domki iście jesienne i lampiony z miechunki,które już pokazywałam w poprzednim poście.
Wianek na lustrze  pochodzi z poprzedniego roku.



W doniczkach przed domem "wyrosły"muchomory.






Dzisiaj zerwałam trochę jarzębiny i już mam na nią pomysł,ale to już pokażę w następnym poście.


Ściskam Was gorąco ,Izabela.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz