wtorek, 18 sierpnia 2015

Wrzosowa dekoracja

Witam,
Chyba za dużo ostatnio latam po marketach ogrodniczo-budowlanych.Dzisiaj także wybraliśmy się po kilka rzeczy do marketu ,mąż na dział budowlany ,a ja oczywiście ogrodniczy.Potrzebowałam tylko nasion trawy ,a wyszłam ze sklepu z wrzosem.


Z  wrzosu zrobiłam dekorację na stół na tarasie.
Potrzebowałam do tego :
wrzos 
doniczkę w kształcie kielicha
świeczkę
szklane naczynie w którym umieścimy świeczkę
koraliki na druciku do dekoracji.





Wykonanie było oczywiście bardzo proste.
W doniczce umieściłam wrzos.
Szklane naczynie obwiązałam dookoła drucikiem z koralikami, a do środka włożyłam świeczkę.
Na środku wrzosu  zrobiłam miejsce żeby umieścić naczynie. Po umieszczeniu naczynia ze świeczką docisnęłam delikatnie żeby się nie przesuwało i gotowe.



                                                                          Pozdrawiam ,Izabela


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz