wtorek, 25 sierpnia 2015

Poduszki z jaskółkami

Witam,
Tak jak już wspomniałam w poprzednim poście ,dzisiaj pokażę Wam dwie poduszki z jaskółkami i jedną poduchę z  gwiazdą.  


Mam jeszcze w zapasie gotowe poszewki o wymiarach 40x40 wiec nie musiałam się brać za szycie, wiec tylko naniosłam grafikę z jaskółkami na tkaninę ,zaprasowałam i gotowe. 


Natomiast chciałam mieć jedną poduchę o wymiarach 60x60  jak poduchy w zestawie wypoczynkowym. Poduchę uszyłam, wypchałam wsadem do poduch.Do tego uszyłam  poszewkę o tych samych wymiarach   na którą przetransferowałam grafikę z gwiazdą.  








    W tym roku nie przewiduje już więcej nowych dekoracji,ale kto wie ....
                                                                      Pozdrawiam,Izabela.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz