środa, 24 czerwca 2015

Metamorfoza starego taboretu.

Witam,
W niedługim czasie mam zamiar odnowić bardzo stare krzesło.Będzie to nie lada wyzwanie ze względu na to,że brakuje mu siedziska i kilku elementów. Już go oszlifowałam i chce pomalować farbą kredową, ale pomyślałam ze zanim to zrobię ,muszę wypróbować na innym meblu bo nigdy nie malowałam farbami kredowymi. Dlatego zdecydowałam się wykorzystać stary taboret do eksperymentu.
 Taboret pomalowałam trzema warstwami farby.
 Po wyschnięciu przetarłam wszystko papierem ściernym i
naniosłam transfer.Całość zabezpieczyłam woskiem do mebli.

Jestem bardzo zadowolona z efektu jaki uzyskałam ,dlatego bez obaw zabieram się za krzesło.

                                                               Pozdrawiam,Izabela

Moj taboret bierze udział w konkursie

Oraz linkowym party

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz