środa, 13 maja 2015

Poduszka z dmuchawcami.

Witam,
Od ponad dwóch tygodni jestem tak zabiegana ze nie wiem w co ręce wsadzić.
Po pierwsze mamy w domu remont,
pokój gościnny już jest gotowy, a teraz powoli zabieramy się za pokój komputerowy.
Do tego ostatnie dwa weekendy były zajęte przez wesele i pierwszą komunię.
Dobrze  że jutro jest święto (14.05 Wniebowstąpienie Pańskie jest w Niemczech dniem wolnym od pracy)
 to możemy troszkę odpocząć.

W pokoju gościnnym wymieniłam część mebli, dokupiłam trochę bibelotów,
no i oczywiście zrobiłam nowa poduchę .
Tak mi się spodobał motyw z dmuchawcami
 że postanowiłam zrobić jeszcze jedną poduchę z tą grafiką.Dodatkowo umieściłam krótką sentencje.















1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy koncept. Uważam, że takie poduszki powinny być znane szerzej. Te z piórkami przechodzą do lamusa?

    OdpowiedzUsuń