wtorek, 24 marca 2015

Wielkanocna Tilda na huśtawce.

Witam,
to już chyba ostatnia z dekoracji ,którą przygotowałam na tegoroczne święta wielkanocne.



Tildę którą widzicie  ,to już druga lala jaką udało mi się samodzielnie uszyć.Huśtawkę także zrobiłam całkowicie sama.Huśtawka powstała  z witek brzozowych ,którą po obu stronach obwinęłam drutem ,do tego doczepiłam długi kawałek drewna pomalowanego na biało.Wszystko to zamaskowałam wstążka.Jedynie koszyczek ,który widzicie kupiłam w sklepie Depot i wkleiłam do niego jajeczka.Tildę oraz koszyczek z jajami ,przykleiłam do huśtawki klejem na gorąco.Dekoracja ta zdobi moje kuchenne okno.




Moja tilde zglaszam w zabawie Cykliczne kolorki u Danutki

Jeszcze muszę odpowiedzieć do jakiego koloru pasuje seledynowy.Dla mnie seledyn pasuje do bieli ,czerni i dodałabym jeszcze fiolet.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz