sobota, 24 stycznia 2015

Pudełko z różami .

Witam ,
Tematem mojego dzisiejszego postu będzie pudełko z różami.


Pudełko to jest zrobione z grubej tektury.Dolną jego część okleiłam jutą ,a wieczko pomalowałam na beżowo i przykleiłam serwetkę  z różami.Boki wieka także okleiłam jutą oraz tasiemką.
Dodam tylko że serwetka w róże,tasiemki i drewniane dodatki to prezent od Zuzy z Decu Style za wygranie w wyzwaniu na najlepszy  transfer. 




Moje pudełko zgłosiłam w wyzwaniu kwiatowym 



...............................................................................................................................................

 Dzisiaj, pierwszy raz tej zimy napadał śnieg.Wiec pierwsze co zrobiłam to złapałam za aparat i zrobiłam zdjęcia .Choć muszę przyznać ze w domu mam już iście wiosenny klimat bo nakupowałam sobie prymulki i żonkile.





 ..................................................................................................................................................................

       Tym zimowym akcentem zegnam się z Wami
   

Zapraszam także do polubienia mojego fanpage na Facebooku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz