niedziela, 4 stycznia 2015

Konik na biegunach .

Witam 
Dzisiaj tak jak obiecałam, przedstawiam Wam konika na biegunach .


Jak już wspominałam wcześniej ,jako prezent pod choinkę zażyczyłam sobie wyrzynarkę.
Na początku zrobiłam kilka małych figurek które także Wam pokazałam link.

Natomiast zawsze chciałam mieć konika na biegunach którego postawie w pokoju gościnnym na pianinie.
Mojego konika wycięłam ze sklejki.,oszlifowałam ,ale najwięcej problemu miałam z posklejaniem go.Jak już się z tym uporałam ,nie pozostało mi nic innego jak go pomalować. Użyłam do tego białej farby akrylowej.Wisienka na torcie jest tu oczywiście zastosowanie medium  dwuskładnikowego do spękań, stamperii .Spękania wyszły takie jak chciałam ,na płozach są drobne,za na koniku dość umiarkowane.Konik ma  długość 25 cm i wysokość  19 cm,choć na zdjęciu tego nie widać.












Jak zawsze nie mogę się zdecydował które zdjęcia wstawić, wiec dlatego jest ich zawsze tak dużo .

Pozdrawiam ,Izabela.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz