niedziela, 14 grudnia 2014

Trzecia niedziela adwentu. Tilda

Witam 

Wczoraj uszyłam kompana dla mojej panny Tildy Mikołajkowej.Moja córka nazwala go Eberhard,nie wiem skąd jej to przyszło do głowy ale imię mi się  spodobało i teraz go tak nazywamy.
Oczywiście Tildzie i Eberhardowi zrobiłam  małą sesje zdjęciową.




Nie byłabym sobą gdybym nie dorobiła jeszcze dodatkowych dekoracji świątecznych.
Kupiłam w sklepie  bombki ,do których powkładałam nasze zdjęcia rodzinne.
                            
Dzisiaj także upiekłam szopkę bożonarodzeniowa z piernika ,ale poskładam ja dopiero jutro  bo chce   żeby dobrze stwardniała.

Z resztek ciasta piernikowego upiekłam  ciasteczka.



Przepis na piernikowa szopkę podam w następnym poście.
Formę do zrobienia szopki kupiłam w Tchibo.

Oczywiście bez tortu na weekend ani rusz ,dzisiaj na szczęście upiekłam tylko jeden o smaku malinowym.



Pozdrawiam Izabela

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz