wtorek, 25 listopada 2014

Stroik adwentowy, krok po kroku.

Witam 
W  niedziele zapalimy pierwsza świeczkę adwentowa .Z tej okazji zrobiłam mały kursik jak stworzyć sobie własny stroik.
Pierwszy wianek ma cztery świeczki ,a drugi jedna.
Rzeczy które potrzebujemy.
Gałązki świerku,jodły,sosny świerku srebrzystego,tui ,jodły kaukaskiej,(nie musza być oczywiście wszystkie które wymieniłam).
Deseczka na której umieścimy nasz stroik.
Masa do modelowania ,wykonana z gliny.(zasycha w ciągu 24 godzin)
Klej na gorąco
Świeczki,stojaczki do świeczek.
Wszystkie przydasie do ozdobienia stroika jak np. bombki,wstążki ,tasiemki,brokat, drewniane gwiazdki,suszone pomarańcze,szyszki, aniołki.

 Pierwszy stroik wykonałam z czterema świeczkami ,które będziemy zapalać kolejno w każdą niedziele adwentu. Kazda ze świec ma swój numerek(zrobiłam go za pomocą stempli)



Myślę ze nie jest potrzebny dokładny opis ,wystarczy spojrzeć na zdjęcie i można się domyślić jak stroik jest wykonany.
Jeśli jednak macie jakieś pytania to
piszcie magicznedodatki@online.de

 






Drugi wianek wykonałam z jedna świeczką.








Pozdrawiam Izabela 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz