sobota, 1 listopada 2014

Candy urodzinowe.

Witam 

No i stało się ...
obchodzę roczek mojego bloga .Dokładnie 1 listopada ubiegłego roku opublikowałam swój pierwszy post.Pamiętam jakie emocje mi wtedy towarzyszyły ,jakie miałam obawy czy w ogóle ktoś to przeczyta ,zauważy mój ślad w blogosferze.Musze przyznać ze dopiero teraz zaczynam czuć się pewniej w publikowaniu ,czy choćby pisaniu posta .Na początku chciałam tylko publikować zdjęcia rzeczy które stworzyłam ,ale im więcej publikowałam ,tym bardziej miałam ochotę opisywać jak to wszystko tworze i muszę przyznać ze sprawia mi to satysfakcje.
Dziekuje wszystkim którzy tu zaglądają .Jest mi ogromnie miło ze zostawiacie miłe komentarze pod moimi postami ,to bardzo budujące.

Dlatego z okazji roczku ogłaszam urodzinowe  candy.

Oto zasady 
-Jeśli masz ochotę na wzięcie udziału w  candy ,pozostaw komentarz pod tym  postem.
-Udział w Candy może brać osoba która prowadzi aktywnego bloga .
-Wystarczy pobrać banerek i umieścić go na swoim blogu.
-Będzie mi miło jak zostaniesz obserwatorem mojego bloga.
Candy trwa od 01.11 do 04.12 .
Losowanie odbędzie się 05 grudnia w dzień moich urodzin.

Nagrodą w candy są dwie  poszewki na poduszki z motywem świątecznym.
Na poszewki naniosłam grafikę za pomocą olejku lawendowego.






Pozdrawiam Izabela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz