poniedziałek, 8 września 2014

Decoupage na dachowce,jesiennie.

                                               Witam 
Dziś przedstawiam Wam moją nowa dachówkę ,którą  ozdobiłam technika decoupage. Mam w mojej kolekcji więcej dachówek , na przykład te wielkanocną.
Bardzo lubię takim sposobem ozdabiać dachówki ponieważ 
trzeba częściowo domalowywać boki oczywiście według 
własnego uznania.
Bardzo długo szukałam serwetki z motywem jesiennym ,ale gdy zobaczyłam tą serwetkę to od razu pomyślałam ze to jest  to co chciałam no  i ją kupiłam .
Najbardziej urzekły mnie te niebieskie drzwi ,no i oczywiście dynie .
Nie zanudzam dalej ,teraz zobaczcie efekt mojej pracy.










Dziękuje za dotrwanie do konca  ,a w następnym poście nowy wianek jesienny na drzwi (oczywiście  dynią w roli głownej). Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz