sobota, 27 września 2014

Czapka na szydełku

Witam, 
Od dwóch tygodni prawie wszystkie wieczory poświęcam na szydełkowanie ,tak mnie to wkręciło ze od razu zrobiłam trzy czapki i koszyk na moje włóczki.Teraz powoli szydełkuję komin .
Jak widać  już powoli przygotowuje się na chłodniejsze dni, zresztą pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza ,choć dzisiaj przed południem przebiło się trochę słoneczka .







 Dzisiaj rozwiązywałam quiz który  mówił jakim jesteś człowiekiem mnie wyszło to:
You are loyal, caring, and incredibly talented. You know what you want and you aren’t afraid to fight for it. Nobody messes with the ones you love. And most of all, nobody messes with your dreams. Keep dreamin’, it’s bound to come true.



Dorzucę jeszcze kilka jesiennych zdjęć.






                             Pajęczyna na tym zdjęciu wyszła  jakby była  namalowana ,a wszystko przez poranna rosę.





Pozdrawiam Izabela

2 komentarze:

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystkie nakrycia głowy, ale niestety nie potrafię samodzielnie robić żadnych czapek. Jednak fajnie, że w sklepie https://hatfactory.pl/ mogę za każdym razem liczyć na to, że znajdę odpowiednie dla siebie nakrycie głowy.

    OdpowiedzUsuń