czwartek, 14 sierpnia 2014

Wakacyjne pamiątki

Witam
Moj urlop już się powoli kończy,ale pozostają nam zawsze pamiątki i zdjęcia które przywieźliśmy.Dzisiaj pokaże Wam kilka zdjęć z Majorki na która wybraliśmy się cala rodzina.

W trakcie naszego pobytu odwiedziliśmy Palme,Valldemosse,Port de Soller ,Coves del Drac w Porto Cristo.Mnie najbardziej podobala sie Valldemossa.W Valldemossie znajduje się klasztor Kartuzów ,w tym klasztorze w latach 1838-1839 mieszkał Fryderyk Chopin z George Sand.
Na urlopie zakupiłam także  bardzo popularna tam sol morska Flor de Sal (w pojemniku znajduje się piec małych puszeczek ,ja mam sol curry,sol ziołową,sol z dodatkiem czarnych oliwek,sol z dodatkiem róży i sol naturalna .


Zatoka Cala Mendia





     Palma de Mallorca


Valldemossa


    Port de Soller




  Zatoka Cala Mendia

                 Książka którą kupiłam w Valldemossie
               
     Sol morska o rożnych smakach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz