niedziela, 27 lipca 2014

Drożdżówki z budyniem i jagodami.

Witam
Jak wytrzymujecie w takie opały ,bo u nas temperatura nadal wysoka .
W zeszłym tygodniu moja szwagierka Bogusia  przywiozła mi z Polski czarne jagody i wiśnie.
Jagody zasypałam cukrem i spasteryzowałam  ,wiśnie wydrylowałam ,zasypałam cukrem i także spasteryzowałam . 
Dzisiaj wykorzystałam   jeden słoik jagód i zrobiłam  drożdżówki z budyniem i jagodami.

 Przepis jest tutaj ,dodałam tylko do środka jagody.
                                                                                                                                                                                                                   Jagody przed i po spasteryzowaniu.

                               Tu jeszcze kilka zdjęć co się dzieje w moim ogródku.


Truskawki już się kończą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz