piątek, 20 czerwca 2014

Przetwory z truskawek

Witam
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje przetwory które zrobiłam.
W zeszłą niedzielę wybraliśmy się całą rodziną na plantację truskawek i zerwaliśmy  prawie dwadzieścia kilo,
nie licząc ile wylądowało w naszych żołądkach.
W tym roku truskawki ,które zerwaliśmy były dość male ,więc roboty miałam co nie miara.
Na życzenie syna zrobiłam dżem  truskawkowy z rabarbarem.Wyszły mi tylko cztery słoiki ,bo w moim ogrodzie nie mam za dużo rabarbaru,a chciałam żeby było pół na pół.Dla córki natomiast  zrobiłam marmoladę żel (do słoików przecierałam gorącą marmoladę przez sitko,żeby nie było żadnych kawałeczków truskawek).
Już na drugi dzień dzieciaki zażyczyły ja sobie na śniadanko.
Ciekawe czy do zimy dotrwa,bo jak w zeszłym roku zrobiłam marmoladę ,to w październiku nie było po niej śladu.








          Etykiete ktora nakleilam pochodzi z tej strony,






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz