poniedziałek, 20 stycznia 2014

Szkatułka decoupage

           W dzisiejszym moim poście chciałabym pokazać Wam moją szkatułkę wykonaną   techniką decoupage.Szkatułka ta przeleżała w szafie chyba ze dwa lata.  W pierwotnej wersji miala być brązowa,ale zmieniłam zdanie i przemalowałam ją na biało.Po przyłożeniu papieru do decoupage stwierdziłam ze będzie trochę za nudno i tylko wieko pozostawiłam białe ,a resztę przemalowałam na czarno.Po naklejeniu papieru decoupage nalożyłam crack dwuskładnikowy,spękania wypelniłam czarną i brazową farbą.Na koniec calość pomalowałam lakierem poliuretanowym.                                   
                                               



Papier do decoupage ,którego uzylam do ozdobienia szkatułki
Szkatułka przed  ozdobieniem
Szkatułka po ozdobieniu







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz